Застосунок продавця для iOS та Android

Останнє оновлення : 28.12.2023

Застосунок продавця для Android та iOS дає вам можливість працювати з ROZETKA Маркетплейс у смартфоні, де ви можете:

  • опрацьовувати замовлення;
  • спілкуватись з покупцями;
  • переглядати відгуки про магазин та товари;
  • створювати відправлення (ТТН) у перевізників Нова Пошта, Укрпошта та для доставки в пункти видачі ROZETKA;
  • поповнити баланс магазину ;
  • керувати менеджерами магазину.

Інсталювати застосунок в AppStore

Інсталювати застосунок в Google Play Маркет

*для авторизації використовуйте логін та пароль до облікового запису ROZETKA Маркетплейс.

Опрацювання замовлень

Застосунок повідомить вам про надходження нового замовлення, наявність неопрацьованих замовлень та якщо покупець самостійно скасував замовлення. Також в застосунку ви можете:

  • змінити статус замовлення;
  • створити нове замовлення;
  • редагувати товари, спосіб доставки та спосіб оплати в замовлені;
  • зв'язатись з покупцем/отримувачем товару за номером телефону, у viber або відправити SMS;
  • ділитися даними про замовлення та зберігати їх на ваш пристрій.

Залежно від стадії виконання замовлення встановлюйте йому актуальний статус. Для зміни статусу знайдіть потрібне замовлення та відкрийте його, натисніть на кнопку редагування внизу екрану і виберіть відповідний статус.

Щоб створити нове замовлення, натисніть «+» на головній сторінці розділу «Замовлення».

Для редагування замовлення відкрийте його та встановіть статус «Обробляється менеджером». Після цього з’являться значки для внесення змін до замовлення, натиснувши на які, ви можете змінити спосіб та адресу доставки, спосіб оплати, кількість товарів, додати інші товари чи додатковий продаж. Після внесення змін натисніть «Застосувати».

Можливість написати покупцю/отримувачу у Viber буде доступна лише якщо на вашому пристрої встановлений цей месенджер. Для зв’язку з покупцем/отримувачем замовлення натисніть на відповідне зображення в блоці контактної інформації.

Спілкування з покупцями

Загальні питання від покупців, запитання що до замовлення та звернення до кол-центру відображаються в розділі «Листування».

Щоб відповісти на запитання, відкрийте його, введіть відповідь у відповідне поле та натисніть надіслати. Також ви можете додати до повідомлення файл, натиснувши зображення скріпки.

Для опрацювання звернень, залишених на гарячу лінію кол-центру, ми рекомендуємо зв'язуватися з клієнтами телефоном. За результатом опрацювання подібних питань необхідно встановити статус Вирішено/Не вирішено та додати коментар з коротким описом того, що було зроблено.

Робота з відгуками та рейтингом магазину

Ви можете ознайомитись та відповісти на відгуки покупців, які зробили замовлення у вашого магазину на маркетплейсі. Щоб відповісти на відгук відкрийте його, натисніть «Відповісти», введіть текст у виділеному полі та натисніть «Надіслати». Ваша відповідь з'явиться на сторінці товару під коментарем або надійде до розділу «Моє листування» особистого кабінету покупця, якщо це відповідь на відгук про магазин.

Щоб оскаржити відгук, виберіть його та натисніть «Оскаржити відгук». Після розгляду вашої заявки ви отримаєте відповідь на електронну пошту.

Також, в цьому розділі ви можете ознайомитись з рейтингом магазину та з показниками роботи на маркетплейсі.

Відповідаючи на відгуки, дотримуйтесь стандартів обслуговування клієнтів. Пам'ятайте, що всі відгуки (і ваші відповіді на них) перед публікацією на сайті проходять обов'язкову модерацію, спочатку автоматичну та за потреби, модерацію менеджером.

Управління балансом

Ви можете побачити суму на балансі вашого магазину, переглянути історію транзакцій, а також працювати зі звітами та рахунками. Контролюйте стан балансу вашого магазину та своєчасно поповнюйте рахунок, щоб ваші товари залишались активними на сайті.

Щоб поповнити баланс магазину натисніть на значок «+», введіть суму, на яку ви хочете сформувати рахунок і натисніть «поповнити рахунок». Рахунок буде сформований і доданий у розділ «Рахунки на оплату», де ви можете його оплатити, переглянути чи завантажити.

Налаштування магазину

Додаток дозволяє переглядати основну інформацію по обліковому запису (особисті дані, дані про магазин), керувати списком менеджерів, налаштовувати сповіщення, а також переглянути інформацію про всі товари вашого магазину. Управління товарами у застосунку недоступне.

Робота з модулями

Додаток дозволяє працювати з модулями доставки: Нова Пошта, Укрпошта, Магазини ROZETKA. Ви можете змінити налаштування поштового перевізника, створювати нові ТТН, переглядати інформацію про раніше створені ТТН, а також відстежувати фактичні статуси відправлень.

Зворотний зв’язок

Ви можете скористатися формою зворотного зв'язку для вирішення ваших запитань або повідомити свої побажання щодо покращення та доопрацювання. Для цього скористайтесь вкладкою «Зворотний зв'язок» у розділі меню.

Чи була інформація корисною?