Поширені запитання

Поширені запитання

Загальні питання
Чому відсоток викупу замовлень в Green API відрізняється від показника викупу в замовленні?

Відсоток викупу замовлень в Green API розраховується для номера телефону отримувача на основі замовлень на ROZETKA за останні 3 роки, а відсоток викупу, який ви бачите в замовленні, розраховується для акаунту покупця на основі всіх замовлень, за весь час від реєстрації на сайті.

Майте на увазі, що за 3 роки у мобільного номера міг змінитися власник, і відсоток викупу може бути не актуальним для поточного власника. І так само показник викупу замовлень для акаунту може включати дані щодо замовлень не одного покупця, а і його родини, родичів та знайомих. Також варто пам’ятати, що в різних категоріях товару нормальний відсоток викупу замовлень відрізняється і може бути менший ніж 100%. Так, наприклад, в категорії одяг та взуття нормальний показник викупу становить 40-60%, тому покупців з таким відсотком викупу замовлень не потрібно сприймати негативно.

Рекомендуємо аналізувати та опиратись на обидва показники при прийнятті рішення щодо відправлення замовлення за передоплатою.

Як зв'язатися з керівництвом?

Щоб зв'язатися з керівництвом напишіть звернення використовуючи форму зворотного зв'язку в особистому кабінеті, тема: Зворотній зв'язок керівнику → Зв'язатися з керівництвом.

Чи можна зареєструвати на маркетплейсі два магазини з одним ФОП / юридичною особою?

Ні. Можлива реєстрація лише одного магазину продавця на один ФОП чи юридичну особу.

Як змінити персонального менеджера підтримки?

Напишіть звернення у формі зворотного зв’язку в кабінеті продавця, тема: "Зворотний зв'язок керівнику → Зв'язатися з керівництвом".

Чи можна використовувати власну торгову марку як назву магазину?

Ні, назва магазину повинна бути унікальною та відповідати вимогам.

Чи можна відправляти свої товари на склад ROZETKA, щоб вона далі займалася доставкою для покупця?

Так, використовуйте фулфілмент від ROZETKA.

International partnership (for foreign companies)

If your company wants to sell products on ROZETKA Marketplace you need to have a regional office in Ukraine. It should be legally registered business in Ukraine.

Your company should have process of order processing, delivery, managing customers requests and Return/Exchange processes. Also, you need to know our content requirements and accept our Rules and сonditions.

To register as a new seller on ROZETKA Marketplace, please, complete the registration form, and we'll contact you.

Чи можна відправити товар для покупця в магазин ROZETKA?

Так, продавці маркетплейсу можуть надсилати замовлення у магазини ROZETKA долучившись до програми доставки товарів у магазини ROZETKA або використовуючи фулфілмент від ROZETKA. В іншому разі використовуйте ті способи доставки, які є у вашого магазину.

Скільки часу необхідно щоб зареєструватись та почати продавати на маркетплейсі?

Орієнтовний термін становить від 2-х тижнів до 2-х місяців і залежить від кількості товарів, якості підготовки прайс-листа ваших товарів для ROZETKA та наявності необхідних документів.

Як активувати магазин після блокування?

Якщо магазин заблокований за низькі показники успішності, він буде розблокований після закінчення зазначеного терміну (якщо продавець надав інформацію про те, яким чином він поліпшить роботу магазину).

Якщо магазин заблокований через невирішене звернення від покупця — він буде активований, лише після вирішення питання з клієнтом.

Як зв'язатись з менеджером підтримки?

Інформація про вашого менеджера підтримки знаходиться в кабінеті продавця → розділ «Контакти».
Детальніше про підтримку продавця

Як змінити назву магазину?

Зверніться до служби підтримки, вибравши тему «Акаунт, особистий кабінет, API» → «Зміна даних про продавця і в роботі магазину». Нова назва магазину повинна відповідати нашим вимогам.

Мені пропонують допомогу з реєстрацією на маркетплейсі ROZETKA, чи можна їм довіряти?

Ми не співпрацюємо зі сторонніми організаціями та ресурсами, тому вони не можуть гарантувати вам успішний початок роботи на ROZETKA Маркетплейс. Якщо ви вирішили скористатися такими послугами, ви приймаєте всі пов'язані ризики.

Рекомендуємо вам самостійно заповнити заявку на сайті й наш представник зв'яжеться з вами, щоб обговорити можливість співпраці.

Чи можна встановити ціну товару на ROZETKA більшу, ніж на своєму сайті?

Заборонено розміщувати на ROZETKA Маркетплейс товари за цінами, необґрунтовано вищими за вартість цих товарів у ваших інших точках збуту.

Для товарів, які ви продаєте виключно на ROZETKA Маркетплейс ціна не має бути необґрунтовано вищою за середню ринкову вартість станом на день розміщення, з огляду на аналіз цін аналогічного товару на інших конкурентних торговельних майданчиках.

Зверніть увагу, що такі дії можуть призвести до блокування товару, категорії товарів або вашого магазину загалом.

Чи запитує ROZETKA документи, які підтверджують що товар оригінальний?

Так, співробітники ROZETKA можуть запросити документи, що підтверджують походження товару, у випадках, якщо встановлена підозріла ціна, є скарги/підозри, що товар не оригінальний тощо.

Як призупинити роботу магазину на час відпустки / у разі продажу лише сезонних товарів?

Щоб тимчасово призупинити роботу вашого магазину в налаштуваннях графіку роботи додайте період відсутності.

Якщо у вашого магазину лише сезонні товари й ви не приймаєте замовлення в інший проміжок часу, зверніться в службу підтримки вказавши причину та терміни, в які магазин не працює.

Чи можна зареєструватись на маркетплейсі без ФОП (як фізична особа)?

Ні, ми співпрацюємо лише з зареєстрованими суб'єктами підприємницької діяльності. Це може бути фізична особа-підприємець, юридична особа та компанія нерезидент.

Товари
Як видалити товари в кабінеті продавця?

Видалити товари в кабінеті продавця неможливо.

Що робити, якщо на сайті ROZETKA немає відповідної категорії для вашого товару?

Ви можете подати заявку для створення нової категорії.

Чому товар вашого магазину згрупований з товарами інших продавців?

На маркетплейсі однакові товари від різних продавців групуються на одній сторінці, щоб покупцям було зручно знаходити та обирати потрібні товари.

Що ROZETKA робить з «накручуванням» відгуків?

Ми видаляємо такі відгуки та застосовуємо санкції до продавців, які займаються шахрайством на сайті.

Як відповісти на відгук про товар?

В кабінеті продавця в розділі «Відгуки» → «Відгуки про товари» виберіть потрібний відгук і відкрийте його, далі введіть ваш коментар в спеціальному полі та відправте. Ваша відповідь з'явиться на сторінці товару під відгуком покупця.

Детальніше про відгуки про товар

Чи може назва ваших товарів збігатися з уже наявними на маркетплейсі товарами?

Так, може. Ми рекомендуємо продавцям вказувати назву товарів спираючись на аналоги, розміщені на сайті від продавця ROZETKA.

Додали нові товари в прайс-лист. Як їх вивести на ROZETKA?

В кабінеті продавця відправте нові товари на модерацію. Детальніше про додавання нових товарів.

Чи можна вказати гуртову ціну товару?

Ні. На сайті ROZETKA всі товари продаються лише у роздріб.

Якщо видалити товар з прайс-листа, він перестане відображатися на сайті ROZETKA?

Ні, товар перейде в статус «немає в наявності» і залишиться відображатись в загальному каталозі сайту, а також буде показуватись в кабінеті продавця в розділі неактивних товарів, у вкладці «Видалені з прайсу».

Змінили фотографії товарів, але на маркетплейсі як і раніше показані старі, що робити?

Після внесення змін в товари необхідно відправити їх на модерацію. Детальніше про оновлення товарів

Чому на сторінці товару відображається старий відгук?

Ваш товар згрупований з аналогічними товарами інших продавців, тому старі та нові відгуки відображаються одним списком, при цьому у відгуках зазначено, для якого продавця він був залишений.

Детальніше про відгуки про товар

Чому на сайті ROZETKA відображаютсья не всі характеристики товару, що вказані йому в прайс-листі?

На сторінці товару можуть відображатися лише ті характеристики, які передбачені в структурі категорії на сайті ROZETKA. Якщо відповідних характеристик в категорії немає, вони не будуть показуватися на сторінці товару на сайті.

Чи є обмеження щодо кількості товарів, які продавець може розмістити на маркетплейсі?

Обмеження щодо кількості товарів немає, але якщо ви хочете продавати товари, які вже представлені на маркетплейсі іншими продавцями, і ваша пропозиція не надає явної переваги для покупців (менша ціна, безкоштовна доставка), ми можемо відмовити в розміщенні такого товару на ROZETKA.

Як дізнатися id (код) товару на сайті ROZETKA?

Код товару (він же id) це цифрове значення, яке вказано в розділі товарів у кабінеті продавця, та на сторінці товару на сайті ROZETKA.

Чи може залишити відгук про товар покупець, який його не купував?

Ні, залишити відгук про товар можливо лише після оформлення замовлення, проте всі зареєстровані користувачі можуть поставити запитання про товар.

Як згрупувати товари за розміром чи кольором?

Переконайтеся, що у всіх товарів правильно заповнений необхідний параметр для групування і повідомте, які товари ви хочете згрупувати, написавши звернення з темою: Робота з товарами, прайс-лист → Питання про групування товарів.

Детальніше про групування товарів

Чому на сторінці товару відображається невірна ціна?

Можливі причини:

  • ще не пройшла синхронізація з прайс-листом;
  • товар знаходиться в статусі «немає в наявності»;
  • помилки при вказанні вартості товару в прайс-листі;
  • некоректно вказана валюта в прайс-листі;
  • допущені помилки в структурі xml файлу.
Скільки часу займає додавання/оновлення інфомрації про товар?

Час додавання/оновлення товарів залежить від кількості товарів, їх особливостей, правильності заповнення прайс-листа і завантаженості наших модераторів. Фіксованих термінів немає, товари опрацьовуються по черзі.

Як додати товарам позначку «Тільки в Розетці»?

Позначка «Тільки в Розетці» доступна виключно для товарів продавця ROZETKA і не може бути встановлена для товарів інших продавців маркетплейсу.

Детальніше про маркетингові позначки на сторінці товару

Як оновити інформацію про товар?

Внесіть зміни у вашій системі управління товарами, щоб вони відобразились в xml прайс-листі, який підключений до магазину на маркетплейсі. Після чого, відправте оновлені товари на модерацію.

Детальніше про оновлення товарів

Як прибрати товари з сайту ROZETKA?

Щоб товари вашого магазину не показувалися на сайті ROZETKA, напишіть звернення з темою: Робота з товарами, прайс-лист → Додавання/оновлення інформації в товарах, вказавши id товарів і причину, чому ви хочете їх прибрати.

Ваші товари будуть приховані з сайту і будуть відображалися лише в розділі неактивних товарів в кабінеті продавця.

Що робити, якщо на сайті ROZETKA немає потрібної характеристики товару або її значення?

Характеристику, якої немає в структурі категорії сайту ROZETKA, ви можете вказати в параметрі «Додаткові характеристики» або в текстовому описі товару.

Якщо відсутнє потрібне значення характеристики — вказуйте його в прайс-листі, і ми додамо це значення під час модерації товару.

Детальніше про характеристики товару

Що таке «модерація» товарів?

Модерація товарів — це перевірка правильності заповнення інформації про товар відповідно до наших вимог та налаштування зв'язку прайс-листа магазину з каталогом сайту ROZETKA.

Як захистити фото товарів від копіювання?

Ви можете розмістити на фото водяний знак (вотермарку) з назвою вашого магазину на маркетплейсі ROZETKA.

Що робити, якщо торгова марка (ТМ) розміщується на маркетплейсі з порушенням авторських прав?

Зверніться безпосередньо до продавця, використовуючи форму «Запитати про товар» на сторінці товару або «Запитати продавця» на сторінці продавця, з проханням прибрати товар з продажу, у зв'язку з порушенням авторських прав. У разі відсутності реакції з боку продавця, напишіть звернення на b2c@rozetka.com.ua. Додайте скрін раніше відправленого запиту продавцеві, а також документи, що підтверджують ваші авторські права.

Детальніше про захист авторських прав

Змінили ціну на товар, але вона не оновилась, а товар перейшов в статус «немає в наявності». Що робити?

Перевірте ціну, яка вказана для товару в XML прайс-листі. Зміну ціни в 5 разів в більшу чи в 3 рази в меньшу сторону ми вважаємо помилковою.

Щоб через помилки в прайс-листі або збій в передачі даних неправильні ціни ваших товарів не показувалися на сайті, товари стають неактивними та відобраються у вкладці «Підтвердження ціни». Щоб підтвердити, що ціна правильна, виберіть товар(и) зі списку та настніть «Підтвердити ціну». Ціна товару буде оновлена одразу і товар стане активним.

Чи можна використовувати фото товару не на білому/прозорому тлі?

Допускається однотонний фон пастельного відтінку. Насичені (яскраві) кольори на фоні не допускаються.

Детальніше про вимоги до зображення товару

Як розгрупувати товар?

Якщо ваш товар був згрупований з такими ж товарами інших продавців помилково (у вас інша модель / характеристики тощо), напишіть звернення з темою «Робота з товарами, прайс-лист → Питання про групування товарів».

Якщо ваш товар згрупований правильно, то видалити його з групи неможливо.

Чому заборонено змінювати id доданих на ROZETKA товарів?

Не можна, щоб сьогодні в вашому прайс-листі товар з "id = 45" це чайник, а завтра під цим же id стала сукня. Такі дії ми розцінюємо як підміну товарної позиції й товар може бути прихований з сайту.

Змінити інформацію в активному товарі на інший неможливо, тому що:

  • товар з самого початку додається в конкретну категорію і при зміні назви / параметрів / опису для одного id, в результаті вийде що в категорії чайники з’являться сукні;

  • в товарі можуть бути відгуки, а змінивши його на інший, відгуки не будуть відповідати товару;

  • в кабінеті продавця зберігається історія продажів цього товару.

Для додавання нових товарів використовуйте унікальні значення id, під якими ви не надавали товари для ROZETKA.

Як змінити ціну та наявність товару?

Внесіть зміни у вашій системі управління товарами, щоб інформація передавалася в XML прайс-лист, який під'єднаний до вашого магазину на ROZETKA. Ціна та наявність товару оновлюються автоматично після синхронізації даних. Час останньої синхронізації ви можете побачити в розділі товарів.

Також ви можете керувати ціною та наявністю товарів в кабінеті продавця.

Як вказати, що товар представлений «в асортименті»?

Для кожної одиниці асортименту (інший колір, розмір) необхідно створити окрему позицію у прайс-листі. На сайті ROZETKA такі товари будуть згруповані з можливістю обрати товар за вказаним параметром (характеристикою). Детальніше про різновиди товару

Чому товар знаходиться в статусі «немає в наявності»?

Статус «немає в наявності» встановлюється з наступних причин:

  • для товару вказано значення available="false" в прайс-листі;

  • товар видалено із прайс-листа;

  • товар замовили в кількості доступних залишків;

  • ще не пройшла синхронізація з вашим прайс-листом;

  • пошкоджена структура xml прайс-листа;

  • посилання на ваш прайс-лист не працює;

  • магазин заблокований.

Рекомендуємо дочекатися синхронізації. Якщо проблема залишилася, зверніться в службу підтримки.

Чому товари приховують чи переносять в іншу категорію?

Ми постійно працюємо над удосконаленням навігації та оновленням структури сайту, створюємо нові категорії щоб пошук і вибір товарів був простим, зрозумілим та зручним для покупця. Тому ваші товари, для яких необхідно внести зміни в результаті таких оновлень, будут приховані з сайту.

Вам необхідно внести зміни в такі товари і повторно відправити їх на модерацію. Чим оперативніше ви проведете потрібні зміни товарів, тим швидше товари знову будуть доступні покупцям для замовлення.

Детальніше про оновлення товарів.

Що значить «аномальна ціна»?

На більшість категорій встановлена ​​мінімальна і максимальна ціна товару для його публікації на сайті. Це ціна, нижче і вище якої, товар не може бути розміщений. Мінімально допустима ціна встановлена відповідно до мінімальної ціни товарів в конкретних категоріях, тому не варто вводити в оману покупця, вказуючи невиправдано низьку ціну — такі товари приховуються системою.

Побачити товари, які не відповідають мінімальній чи максимальній ціні в категорії, ви можете в кабінеті продавця, у вкладці «Аномальна ціна» (якщо такі товари є). Якщо ціна товару реальна її необхідно додатково підтвердити, для цього виберіть товар(и) зі списку та натисніть «Підтвердити ціну».

Чому необхідно передавати актуальні залишки товару?

Замовляючи товар на ROZETKA, покупці впевнені в його наявності. Коли ви скасовуєте замовлення через відсутність товару на складі, це негативно впливає на ставлення покупця, залишену ним оцінку, рейтинг вашого магазину, а також може призвести до блокування аккаунту

Як змінити категорію товару?

При додаванні нових товарів на маркетплейс, вони розміщуються у відповідній категорії сайту ROZETKA, і якщо ви вважаєте що товар потрібно перенести в іншу категорію, будь ласка, напишіть аргументоване звернення в службу підтримки (тема «Робота з товарами, прайс-лист» → «Запитання про категорії та параметри категорій»).

Замовлення
Чи отримує покупець повідомлення після оформлення замовлення?

Так, покупець отримує повідомлення в Viber або SMS, на електронну пошту, вказану під час реєстрації на ROZETKA, і в розділі «Моє листування» в кабінеті покупця.

Як змінити в замовленні номер ТТН?

Необхідно повторно встановити замовленню статус «Обробляється менеджером» → «Комплектується. Дані підтверджені» → «Передано до служби доставки» і вказати новий номер ТТН.

Що робити, якщо під час підтвердження замовлення покупець відмовився від деяких товарів(-у) в замовленні, або обрав інший товар?
Що робити, якщо покупець не відповідає на дзвінки чи вказано невірний контактний номер?

Напишіть повідомлення покупцеві використовуючи функціонал «Написати покупцеві» в замовленні. Також ви можете написати йому в месенджерах Viber/Telegram.

Якщо покупець не відповість протягом декількох днів, змініть статус замовлення на «Не вдалося зв'язатися» або «Невірні контактні дані», в залежності від ситуації.

Як додати до замовлення номер ТТН?

Встановіть замовленню статус «Передано до служби доставки», після чого з’явиться відповідне поле для ТТН. Для замовлення можна вказати лише один номер ТТН.

Що робити, якщо покупець зробив замовлення на товар, якого вже немає в наявності?

Зв'яжіться з покупцем та проінформуйте його. Запропонуйте альтернативний товар або обговоріть терміни очікування замовленого товару. Якщо покупець відмовився, встановіть замовленню статус скасування «Немає в наявності».

Зверніть увагу! Такі ситуації ми вважаємо неприпустимими. Обов'язково встановлюйте актуальну інформацію про наявність, щоб покупці не могли оформити замовлення на товар, якого у вас немає.

Що робити, якщо необхідно відправити замовлення з додатковим товаром, який не представлений магазином на маркетплейсі?

Вкажіть в замовленні вартість додаткового продажу.

Чому ROZETKA відновила скасоване замовлення?

З покупцями, чиї замовлення були скасовані, ми додатково зв'язуємось для перевірки якості обслуговування. Якщо клієнт підтверджує отримання товару, таке замовлення буде позначено як успішно виконане і з магазину буде списана комісія. За махінації та ухилення від сплати комісії продавець може бути заблокований.

Що робити, якщо покупець по телефону скасував раніше підтверджене замовлення?

Скасуйте замовлення самостійно в кабінеті продавця. Виберіть статус скасування відповідно до причини відмови.

Докладніше про статуси замовлення

Як змінити товар та суму у виконаному замовленні, якщо клієнт хоче замінити товар?

Редагувати виконане замовлення неможливо. Обміняйте товар покупцю, після чого напишіть звернення для перерахунку комісії по замовленню, тема: «Фінанси та документообіг» → «Коригування комісії по замовленню». У зверненні вкажіть номер замовлення та зміни, які ви зробили.

Детальніше про обмін та повернення товару

Як змінити адресу доставки в замовленні?

Встановіть замовленню статус «Обробляється менеджером», після чого в блоці «Адреса доставки» з'явиться значок олівця, натисніть на нього, щоб змінити інформацію про доставку. Ви можете вибрати лише ті способи та служби доставки, які налаштовані для вашого магазину на ROZETKA.

Доставка та оплата
Як підключити нові способи оплати?
Чи можливо прибрати спосіб оплати «під час отримання товару»?

Так, якщо є інші можливі способи оплати.

Як повернути покупцю кошти за оплачене на сайті замовлення, якщо воно скасоване?

Якщо кошти вже надійшли на ваш розрахунковий рахунок, тоді повернення необхідно виконати в кабінеті платіжного провайдера. Якщо оплата ще не підтверджена (в статусі «Очікує підтвердження»), тоді при скасуванні замовлення кошти повернуться автоматично.

Як підключити можливість оплати карткою?

Для цього необхідно під'єднати оплату від платіжних провайдера RozetkaPay або LiqPay.


Що робити, якщо за час між надходженням нового замовлення і дзвінком покупцю, товар подорожчав?

Товар повинен бути проданий за ціною, яка була вказана для товару на момент оформлення замовлення. У разі відсутності такої можливості, необхідно зателефонувати покупцеві та повідомити про це. Після цього продавець може скасувати замовлення встановивши статус «Ціна змінилась».

Як вказати особливі умови оплати та доставки товару?

Для цього використовується спеціальне виділене поле на сторінці товару.

Якщо умови стосуються лише конкретного товару, додайте йому характеристику «Оплата/доставка» з потрібним текстом у вашому прайс-листі, після чого відправте товари на оновлення.

Якщо умови стосуються всього асортименту магазину, зверніться в службу підтримки за темою «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання/оновлення інформації в товарах», та напишіть умови, які потрібно вказати.

Як отримувати післяплату за замовлення на розрахунковий рахунок?

Щоб отримувати післяплату (накладений платіж) на розрахунковий рахунок ФОП/юридичної особи, у вас має бути укладений відповідний договір з поштовим перевізником.

Інструкція як отримувати післяплату на р/р з Нова Пошта ➝ 

Інструкція як отримувати післяплату на р/р Укрпошта

Інструкція як отримувати післяплату на р/р з Meest ПОШТА



Як створити відправлення в поштомат Нової Пошти?

Створюючи відправлення в модулі Нова Пошта, в блоці отримувача знайдіть потрібний поштомат за номером або адресою та оберіть його зі списку, що відкриється. Також ви можете створити відправлення в поштомат на сайті перевізника та додати номер експрес-накладної до замовлення, коли будете встановлювати йому статус «Передано до служби доставки».

Реклама та продажі
Чи змінюється % комісії на товари з промо-ціною?

Ні, відсоток комісії не змінюється і рахується саме від промо ціни, за якою ви продали товар.

Яку оплату краще підключати «Миттєву розстрочку» чи «Оплату частинами»?

Покупець може вибрати одну з цих кредитних програм, якщо ви налаштували їх для своїх товарів. За користування сервісом «Миттєва розстрочка» клієнт сплачує щомісячну комісію ПриватБанку 1,9%, а за користування «Оплатою частинами» — ні. Тому для покупця краще оплата частинами.

Що потрібно для того, щоб товари рекламувались в Google Shopping?

Для того, щоб товари продавців маркетплейсу показувалися в рекламних оголошеннях Google Shopping, необхідно щоб вони відповідали всім правилам рекламного сервісу, а перше фото товару було на білому або прозорому тлі, без текстових написів чи вотермарок.

Як додати товару позначку «Топ продажів»?

Позначка «Топ продажів» формується системою автоматично для товарів з найбільшою кількістю продажів в категорії за останні 14 днів.

Який розмір знижки на товар можна встановити?

Ви можете встановити будь-яку знижку на товар, який продається. Ми не регламентуємо її розмір, але рекомендуємо стежити за середньоринковою ціною і встановлювати знижку, яка не буде занадто низькою або завищеною.

Чи можливо отримати статистику переглядів сторінок товарів / категорій магазину на маркетплейсі?

На цей час ми не надаємо таку інформацію.

Як провести «акцію»?

Для проведення акції у вас є можливість встановити ціну зі знижкою, створити комплект товарів «Разом дешевше» та взяти участь в щотижневій промоакції.

Як додати товари в блок «Купують разом»?

Блок «Купують разом» відображається лише в товарів продавця ROZETKA. Товари, які сюди потрапляють, відбираються системою автоматично.

Як долучитись до бонусної програми?

Наразі бонусна програма діє лише для товарів продавця я продавця ROZETKA. Для купівлі товарів від інших продавців маркетплейсу використання бонусів недоступне. Детальніше про бонусний рахунок →

Чи можна використовувати власні бонусні програми на маркетплейсі?

Заборонено використання власних програм лояльності, тому що це веде покупців на сторонні ресурси.

Як формується видача товарів на сайті під час пошуку?

Видача формується відповідно до пошукового запиту покупця, та за замовчуванням сортування на сайті налаштоване за рейтингом товарів.

В які терміни індексуються товари маркетплейсу після модерації?

В середньому, щоб товар пройшов індексацію в Google проходить орієнтовно тиждень. Щоб позиція почала знаходитися за пошуковими запитами — орієнтовно місяць. По рекламі — відразу після модерації в Google Shopping (орієнтовно до тижня).

Чи можливо долучитися до сервісів та спеціальних пропозицій продавця ROZETKA?

Ні, такі сервіси та пропозиції доступні лише продавцю ROZETKA. До таких сервісів та послуг відносяться:

  • бонусна програма;
  • оплата товарів подарунковими сертифікатами ROZETKA;
  • участь в акціях продавця ROZETKA;
  • сервісні центри ROZETKA.


Як ROZETKA рекламує товари продавців маркетплейсу?

Для товарів маркетплейсу налаштована контекстна реклама, проводиться оптимізація для органічного пошуку, а також товари можуть відбиратись для реклами в Google Shoping.

Додатково, та за бажанням, продавці маркетплейсу можуть налаштувати рекламу на сайті ROZETKA та брати участь в промоакціях.

Чому комплект «Разом дешевше» не відображається на сайті?

Необхідно перевірити:

  • встановлений термін дії комплекту;

  • статус наявності товарів з комплекту;

  • відповідність способів доставлення та оплати (вони мають бути однакові для всіх товарів у компекті).

Детальніше про комплекти товарів

Як збільшити продажі на маркетплейсі?

Рекомендуємо підтримувати конкурентні ціни, привести контент до ідеального стану, розширювати асортимент товарів, створювати комплекти «Разом дешевше», брати участь у промоакціях, робити знижки, а також використовувати просування товарів на маркетплейсі.

Прайс-лист
Чи можна додати на ROZETKA лише частину товарів з прайс-листа?

Так ви можете додати на маркетплейс лише ті товари, які бажаєте.

Чи можемо ми вказувати в id значенні товару букви та символи?

При зазначенні id товарів допускається використання символів: Aa-Zz і 0-9. Заборонено використання кирилиці та пробілів.

Що робити, якщо ціни на товари в іноземній валюті?

На сайті ROZETKA всі ціни вказані в гривні. Щоб ваша ціна була коректною, вкажіть валюту та курс у вашому прайс-листі.

Чи можна одночасно використовувати промоціну та ціну зі знижкою (price_promo та price_old)?

Так, ви можете використовувати дані теги одночасно для одного товару. В такому випадку, на сторінці товару буде відображено три ціни.

Чи можна змінювати в прайс-листі id категорій і товарів після їх додавання на ROZETKA?

Це заборонено. Активні товари перейдуть в статус «Немає в наявності», а нові товари не будуть додані на сайт. У виняткових випадках ви можете написати про необхідність заміни id використовуючи форму зворотного зв'язку, та дотримуватись подальших інструкцій від менеджера.

Які помилки допущені в прайс-листі?

Перевірте ваш прайс-лист на наявність основних помилок використовуючи інструмент для перевірки XML.

Детальніше про перевірку прайс-листа

Чи можна вказати в прайс-листі посилання на фото, які знаходяться на Google Диску?

Ні, фотографії розміщені на Google Диску не будуть завантажені на ROZETKA.

Чи можна змінити посилання на прайс-лист, яке під'єднане до профілю магазину на маркетплейсі?

Ми не рекомендуємо змінювати посилання, але якщо заміна все ж необхідна, спочатку переконайтесь що основна інформація в прайс-листі залишилася незмінною: id категорій, id товарів тощо. Після чого надішліть нове посилання з проханням його замінити, написавши звернення з темою: «Робота з товарами, прайс-лист → Питання щодо вивантаження XML».

Як часто ROZETKA оновлює інформацію про товари?

Стандартно синхронізація з вашим прайс-листом відбувається щогодини. Час останньої синхронізації відображається в розділі товарів.

Автоматично змінюється на сайті лише ціна та наявність, якщо були зміни іншої інформації про товар вони будуть показані в розділі товарів «на підтвердження» через кілька хвилин після синхронізації.

Які програми і ресурси використовувати для роботи з прайс-листом?

Ви можете використовувати будь-які ресурси і програми, які дозволяють сформувати xml прайс-лист ваших товарів. Також нашим партнерам доступний сервіс Pricecreator для управління товарами. Отримати доступ до ресурсу можна у нашого менеджера, який допомагає вам з реєстрацією на ROZETKA Маркетплейс.

Комісія та платежі
Як швидко оплата надходить на баланс магазину?

При оплаті картою в кабіні продавця кошти зараховуються протягом доби. При оплаті в касі банку або терміналі — до 3-х робочих днів.

Поповнили рахунок, але оплата не відображається в кабінеті продавця. Що робити?

Грошові кошти зараховуються на рахунок протягом 3-х банківських днів. Якщо дані терміни вийшли і кошти не надійшли на баланс магазину, будь ласка, відправте квитанцію про оплату в Переписці з ROZETKA, тема: «Фінанси і документообіг» → «Питання по балансу магазину».

Чи можна не оплачувати сформований рахунок для поповнення балансу магазину?

Оплата сформованих рахунків не обов'язкова. У разі помилки, ви можете сформувати новий рахунок і оплатити його.

Як повернути кошти, що залишилися на балансі після закриття магазину?

Після припинення співпраці та розірвання договору кошти, які залишились на балансі магазину, будуть автоматично повернені протягом 20 робочих днів на розрахунковий рахунок ФОП / юридичної особи, який вказаний в реквізитах договору. Повернення призупиненим ФОПам (якщо р/р в банку закритий) проводиться лише на особисті картки у форматі IBAN, і в такому разі з суми повернення будуть сплачені податки: ПДФО — 18% та ВЗ — 1.5%.

Детальніше про закриття магазину

Який розмір комісії на маркетплейсі ROZETKA?

Розмір комісії залежить від категорії товарів. Ознайомитися з розмір комісії ви можете у нашого менеджера, після оформлення заявки на співпрацю. Зареєстровані продавці можуть ознайомитися з тарифами в кабінеті продавця в розділі «Мій баланс» — «Історія тарифів».

Якщо продавець надає покупцю знижку, чи буде перерахована в такому випадку комісія?

Якщо ви надали покупцеві знижку для замовлення вартістю від 15 000 грн (незалежно від кількості товарів), ви можете скоригувати розмір комісії. Для цього, у відповідному замовленні у блоці «Товари» натисніть «Скоригувати комісію», вкажіть номер замовлення та загальну вартість замовлення, з урахуванням наданої вами знижки. На ваш запит комісія буде перерахована від фактичної вартості замовлення.

Як повернути/перерахувати комісію при обміні чи поверненні товару від покупця?

В розділі Переписка з ROZETKA напишіть звернення за темою «Фінанси і документообіг» → «Коригування комісії по замовленню». До звернення додайте фото/скан копію квитанції про повернення коштів покупцеві або фото/скан копію ТТН відправленого товару на заміну.

Як поповнити баланс магазину в Privat24 для бізнесу?

У сформованому рахунку для поповнення балансу магазину на маркетплейсі ROZETKA вказані 2 послуги, оскільки одна послуга включає ПДВ, а інша ні — при проведенні платежу через Privat24 для бізнесу чи в касі банку необхідно правильно вказати призначення платежу, щоб такий платіж був успішно опрацьований.

  1. Спочатку в кабінеті продавця сформуйте рахунок для поповнення на необхідну суму та завантажте його.

  2. В сервісі Privat24 для бізнесу перейдіть у розділ «Платежі у гривні» та створіть «Гривневий платіж».

  1. Заповніть реквізити платежу відповідно до виставленого рахунку. Платіж — без ПДВ, а в призначенні платежу обов'язково вкажіть номер рахунку та суму ПДВ, яка вказана в виставленому рахунку! Зверніть увагу, що поле «Призначення платежу» має обмеження кількості символів.

  1. Підпишіть ключем та відправте оплату.

Гроші будуть зараховані на баланс магазину протягом трьох робочих (банківських) днів.

Документообіг та акти
Чи можуть акти приходити в електронному вигляді в M.E.Doc.?

Ні, ми використовуємо електронний документообіг від сервісу Вчасно.

Як отримати акт звірки взаєморозрахунків?

В розділі Переписка з ROZETKA напишіть відповідний запит обравши тему «Фінанси і документообіг» → «Питання по актам, звіркам».

Фулфілмент
Чи впливають оцінки покупців за замовлення, які були виконані по фулфілменту, на рейтинг продавця?

Так, у розрахунку рейтингу продавця враховуються і замовлення, які продавець виконав самостійно, і замовлення, які були виконані по фулфілменту.

Чи можна продавати один і той же товар одночасно з фулфілментом та зі свого складу?

Ні, кожна конкретна товарна позиція реалізовується або зі складу ROZETKA, в межах програми фулфілменту, або зі складу продавця.

Фулфілмент товари мають перевагу в пошуковій видачі на сайті?

Ні, фулфілмент не впливає на ранжування товарів в пошуковій видачі, проте на сайті фулфілмент товари потрапляють в фільтр Продавець – ROZETKA.

Чи потрібно додатково пакувати товари перед постачанням на склад ROZETKA?

Ні, послуги з пакування та комплектації замовлення виконуються на складі ROZETKA. Ви повинні надати товар в індивідуальному опакуванні. Детальніше про пакування товару

Чи змінюється розмір комісії для фулфілмент товарів?

Ні, розмір комісії залишається незмінним. Вартість послуг фулфілменту оплачується окремо, згідно з умовами договору.

Чи можна змінити формат продажу товару з фулфілменту на стандартний (з власного складу)?

Так, продавець маркетплейсу в будь-який час може подати запит на зняття товару з фулфілменту і забрати його залишки зі складу ROZETKA, якщо такі є.

Чи можуть фулфілмент товари брати участь у промо-акціях?

Так, можуть. Умови участі для товарів фулфілменту не відрізняються від звичайних, відмінність лише в тому, що враховується залишок на складі ROZETKА, а не вказаний у прайс-листі продавця. Докладніше про промо-акції

Чи може покупець повернути фулфілмент товар в точці видачі ROZETKA?

Поки такої можливості немає, але ми працюємо над цим. Наразі продавцю необхідно самостійно прийняти такий товар від покупця у випадку повернення або обміну.

Хто заповнює гарантію для фулфілмент товарів?

Якщо гарантія на товар надається виробником і його авторизованими сервісними центрами, продавець має самостійно заповнити гарантійні документи. Якщо ви, як продавець, самостійно виконуєте гарантійне обслуговування по товару, ми можемо надрукувати гарантійний талон за стандартами ROZETKA і заповнити його вашими реквізитами.

Чи можна відправити товар на склад ROZETKA поштовою службою?

Так, ви можете відправити партію товару вартістю до 100 тис. грн за допомогою однієї з поштових служб. Якщо вартість товару перевищує 100 тис. грн знадобиться ваша особиста присутність або присутність уповноваженого представника від вас або перевізника (наприклад, послуга «Контроль поштучної передачі» від Нова Пошта).

Як продавати сезонні товари використовуючи фулфілмент? Чи є додаткова плата за зберігання товару і обмеження по термінам?

Зберігання товару на складі ROZETKA не обмежене за часом, додаткова плата за сезонний товар не стягується.

Які вимоги до штрих-коду для фулфілмент товарів?

Штрих-код може бути довільним і розташований в будь-якому місці опакування. Детальніше про маркування товару для ФФ

Pricecreator
Як заєреструватися та отримати доступ в Pricecreator?

Пройдіть реєстрацію за допомогою анкети та повідомте заповнені дані менеджеру ROZETKA для надання доступу. Доступ надається тільки за запитом.

Як змінити логін (пошту) в кабінеті Pricecreator?

Змінити логін можливо тільки за допомогою поточної пошти. Необхідно вийти з кабінету Pricecreator та в полі авторизації натиснути на "Згадати пароль", ввести поточну пошту кабінету, буде відправлена форма для зміни даних. Якщо на пошту не приходить лист з формою — зверніться в технічну підтримку Pricecreator.

Як змінити пароль від кабінету Pricecreator?

Для зміни пароля необхідно вийти з кабінету Pricecreator, в полі авторизації натиснути на "Згадати пароль", вказати поточну пошту (логін) кабінету, на пошту буде відправлена форма для зміни даних. Якщо на пошту не приходить лист з формою — зверніться в технічну підтримку Pricecreator

Як додати товари з prom.ua в Pricecreator?

Експортуйте товари з кабінету prom у форматі YML. Скопіюйте сформоване посилання YML з товарами та завантажте їх у розділі "Імпорт XML". Покрова інструкція імпорту XML.

Як масово обновити ціни, залишки та наявність в товарах?

Масово оновити ціни, наявність та залишки можливо за допомогою Excel та XML.

Як масово видалити фотографії в Pricecreator?

Видалити масово зображення в Pricecreator неможливо. Видалення зображень можливо в картці товару або в розділі "Утілити" — "Перегляд зображень". Можливо перезаписати зображення за допомогою XML, старі зображення будуть видалені, а нові (з файлу) будуть завантажені в кабінет. Перед імпортом файлу XML натисніть на "Оновити зображення" й зображення будуть перезаписані.

Як видалити товар у Pricecreator?

Видалити товар можливо по одній картці товару або масово по категоріях. Після видалення товар знаходяться в кошику й частково показуються в кабінеті, якщо потрібно повністю видалити товар — потрібно очистити кошик.

Внесли зміни в Pricecreator, на сайті ROZETKA товари не оновились?

Ціни, наявність та залишки оновлюються автоматично протягом години. Якщо зміни були в описі, назві, фотографіях чи параметрах — потрібно підтвердження змін. Відправити товари на підтвердження можливо самостійно через кабінет продавця, у розділі "На підтвердження".

Як переглянути посилання XML з Pricecreator?

Згідно з роботою з посиланням XML Pricecreator:

1. Доступне тільки ROZETKA, стороннім сервісам вивантаження заблоковане.

2. Заблокована можливість завантажити XML або переглянути вивантаження за допомогою браузера.

Для вивантаження всіх товарів, скористайтесь розділом "Робота с параметрами", товари будуть вивантажено в Excel.

Як відправити посилання XML для оновлення товару на ROZETKA?

Для надання сформованого посилання XML менеджеру ROZETKA, перейдіть на головну сторінку кабінету, натисніть на «Скопіювати посилання в буфер» та прикріпіть скопійоване посилання у звернені до підтримки ROZETKA.