15.06.2020

Грамотно оформлена картка товару привертає увагу покупця, підвищує % конверсій на ній та пришвидшує процес модерації ваших товарів.

Ідеальна картка товару повинна бути інформативною, чесною і зрозумілою для покупця. Для того, щоб оформити її правильно, досить ознайомитися з правилами розміщення товарів на сайті та суворо їх дотримуватися. Здавалося б це очевидні та прості речі, але як ми бачимо на практиці, часто продавці ці рекомендації ігнорують.

Розберімо кілька класичних помилок, які трапляються при додаванні нових товарів. Ознайомтесь та уникайте їх при підготовці вашого контенту, тому що такі товари не пройдут модерацію на сайт. Отже, поїхали.

1. Асортимент товару на фото

Класичний приклад, коли покупець зайшовши на вашу сторінку, не розуміє який товар він купує.

У картці товару повинна бути фотографія того товару, і в тому кольорі, який ви пропонуєте. Конкретно. Інакше ви вводите в оману покупця.

2. Наявність сторонньої інформації: посилання, вотермарки й т.п.

Часто зустрічається, коли інформація про товари переноситися з основного сайту інтернет-магазину без редагування: з усіма помилками, посиланнями на сторонні ресурси, рекламою та іншими радощами. Так бути не повинно!

3. Некоректна категорія товару

Якщо товар віднесений до неправильної категорії — це засмічує категорію невідповідними товарами та призводить до того, що товар гірше ранжирується в результатах пошукової видачі на сайті.

4. Товари без фото або фотографії поганої якості

Фотографії повинні посилити намір покупця купити ваш товар, а не навпаки.

Фото товарів повинні бути якісними та відповідати реальному виду товару, у зворотному випадку покупець навіть не подивиться в бік вашого товару або ви отримаєте негативні відгуки.

5. Неінформативна назва товару

Не потрібно мудрувати та вигадувати велосипед. Подивіться як Розетка формує назву для своїх товарів, і зробіть так само.

6. Відсутність характеристик

Товарна картка без характеристик є неінформативною. Дозвольте покупцеві отримати максимум корисної інформації про ваш товар. Пропишіть якомога більше характеристик, а особливо тих, що потрапляють в фільтри категорії. При цьому важливо розуміти — точні характеристики товару є його перевагою, а ось наявність помилкових характеристик може бути причиною повернення.

7. Дублювання карток товару

Часто продавці, у яких регулярно додається товар з різновидами (колір, розмір), мають проблему з картками товару, що дублюються. У таких товарів абсолютно однакова назва або id, і це не дозволяє розрізнити товари. Всі товари повинні бути унікальними, а значить не повинні повторюватися.

Дуже часто ми отримуємо звернення від вас з питаннями: «чому товару немає на перших сторінках», «чому так довго ви не можете додати мій товар» або «чому мій товар "прихований"»?

А при детальному розгляді виявляється, що у ваших товарів:

  • вказані неправильні категорії;
  • неякісні фотографії;
  • недостатньо характеристик;
  • посилання на основний сайт;
  • відсутність опису або він неінформативний / нечитабельний (злитий, не розбитий на абзаци текст, граматичні помилки).

Шановні продавці, заповнення картки товару — це ваша зона відповідальності! Ми виступаємо лише модератором контенту, який ви хочете розмістити: перевіряємо інформацію про товари на відповідність нашим вимогам і виявляємо наявність помилок та неточностей.

Якщо ви будете недбало ставитися до контенту, ймовірність того, що із сотні представлених варіантів покупець вибере ваш — дуже мала. Або ваш товар і зовсім не пропустять на сайт.

Робіть контент якісно!