Рус Укр

Як ми можемо допомогти?

Скористайтеся пошуком за ключовим словом або перейдіть в цікавий для вас розділ нижче

Продавати на ROZETKA

Від заявки до першого замовлення. Все, що необхідно знати майбутньому продавцю

Читати докладніше
Особистий кабінет

Інструкції для роботи в особистому кабінеті продавца

Читати докладніше
Замовлення та доставка товарів

Робота з замовленнями. Налаштування доступних способів доставки та оплати

Читати докладніше
Товари

Інструкції для додавання, оновлення та оптимізації товарів

Читати докладніше
Реклама та продажі

Інструменти для просування та реклами товарів

Читати докладніше
Звіти та платежі

Робота зі звітом про продажі та балансом магазину

Читати докладніше
Фулфілмент від ROZETKA

Почніть продавати свої товари з послугами фулфілмента від ROZETKA

Читати докладніше

Корисні статті

Як правильно підготувати до продажу на ROZETKA «товари в асортименті»

459

Опис змін пов'язаних з оплатою послуг і комісії для продавців на ROZETKA Маркетплейс. Як перейти на нову структуру оплати і користуватися нею. Нові умови списання комісії і роялті.

3911

Який товар покупець має право повернути / обміняти протягом 14 днів? За яких умов товар потрібно приймати на гарантійний ремонт? Читайте в цій статті.

1898
Чи можна відправити товар для покупця в пункт видачі ROZETKA?

Так, лише коли продавець використовує фулфілмент від ROZETKA. В іншому разі використовуйте ті способи доставки, які використовує ваш магазин.

Чи можна використовувати власну торгову марку в якості назви для магазину?

Ні, назва магазину повинна бути унікальною та відповідати вимогам до назви та логотипу.

Чи можу я поставити ціну на ROZETKA вище, ніж на своєму сайті?

Ви можете встановити ціну товару для ROZETKA на ваш розсуд, але ми рекомендуємо розміщувати товар за ціною, аналогічною вашому сайту.

Чи можливо створити два магазини з різним асортиментом, назвою, логотипом, але з одним ФОП/юр.особою?

Ні, не можливо. Допускається створення одного магазину на одну юридичну особу або фізичну особу підприємця (ФОП).

Чи можна відправляти свої товари на склад ROZETKA, щоб вона далі займалася доставкою для покупця?

Так, використовуйте фулфілмент від ROZETKA.

Як призупинити роботу магазину на час відпустки / у разі продажу лише сезонних товарів?

Щоб тимчасово призупинити роботу вашого магазину в налаштуваннях графіку роботи вкажіть період відсутності та активуйте опцію «Приховувати товари».

Якщо ви продаєте лише сезонні товари, і не приймає замовлення в інший проміжок часу, напишіть звернення в особистому кабінеті продавця , з проханням призупинити роботу магазину, терміном призупинення і причинами, якими воно викликане. Тема: Аккаунт, особистий кабінет, API → Зміна даних про продавця і в роботі магазину.

Мені пропонують допомогу в виході на платформу ROZETKA Маркетплейс, я можу їм довіряти?

Ми не співпрацюємо зі сторонніми організаціями та ресурсами, тому вони не можуть гарантувати вам успішний початок роботи на ROZETKA Маркетплейс. Якщо ви вирішили скористатися такими послугами, ви приймаєте всі пов'язані ризики. Рекомендуємо самостійно заповнити заявку на нашому сайті, і ми зв'яжемося з вами щоб обговорити наше співробітництво.

Скільки часу необхідно щоб почати продавати на ROZETKA Маркетплейс?

Орієнтовний термін виходу на платформу становить від 2-х тижнів до 2-х місяців і залежить від кількості товарів, якості підготовки вашого прайс-листа товарів для ROZETKA та наявності необхідних документів.

Хто мій менеджер / куратор?

Інформація про вашого менеджера знаходиться в розділі "Контакти". Більш детально про підтримку ви можете прочитати тут.

Чи можу я почати роботу як фізична особа, громадянин України?

Ні, ми працюємо тільки з зареєстрованими суб'єктами підприємницької діяльності. Це фізичні особи-підприємці, юридичні особи та компанії нерезиденти.