Рус Укр

Оплата картами Visa/MasterCard від ПриватБанк

Останнє оновлення : 13.09.2021

Ви можете приймати оплату картками Visa/MasterCard будь-якого банку під'єднавши інтернег-еквайринг LiqPay від ПриватБанку. Кошти автоматично перераховуються на рахунок за вирахуванням комісії протягом 1 банківського дня. Для підключення LiqPay необхідно мати активний поточний рахунок в ПриватБанку.

Вимоги банку:

  • до початку роботи з системою LiqPay клієнт повинен мати активний поточний рахунок в ПриватБанку, і бути ідентифікованим та верифікованим у відділенні банку відповідно до вимог законодавства та внутрішніх положень банку;
  • реквізити для отримання фінансового відшкодування в системі LiqPay повинні відповідати реквізитам поточного рахунка клієнта в банку.

Для підключення оплати банківськими картами за ваш товар, необхідно мати зареєстрований мерчант в LiqPay і ключі для API, а також надіслати наступну інформацію на payment_m@rozetka.com.ua:

  1. Найменування ФОП / юридичної особи.
  2. Найменування магазину на сайті ROZETKA.
  3. Public_key.
  4. Private_key.
  5. ПІБ відповідального співробітника.
  6. Контакти: номер мобільного телефону та e-mail.

Для створення мерчанта в LiqPay і підключення еквайрингу:

  1. Після авторизації на сайті LiqPay натисніть на випадаючий список → «+ Нова компанія»;
  1. Заповніть дані компанії для створення мерчанта та отримання ключів для API (в web-адресі вкажіть посилання на ваш магазин на ROZETKA);
  1. Вкажіть реквізити рахунку в стандарті IBAN і ЄДРПОУ продавця;
  1. Отримайте ключі для API.

Вимоги до особи, яка отримує доступ адміністратора:

  • мобільний телефон повинен належати матеріально відповідальній особі компанії;
  • власник акаунту, з якого проводилася реєстрація мерчанта, повинен бути засновником/директором юридичної особи або особою, зазначеною в картці зі зразками підписів, яка надана в ПриватБанк.

Спеціальні тарифи для продавців ROZETKA Маркетплейс

Для наших продавців пропонується знижена комісія за використання сервісів Приватбанку. Для зниження тарифу до 2,2% в LiqPay і до 2,4% в Apple Pay, необхідно на електронну пошту oleg.papuk@privatbank.ua відправити наступну інформацію:

  • найменування компанії/ЄДРПОУ або ПІБ ФОП/ІПН;
  • контактна особа: ПІБ, e-mail, мобільний;
  • посилання на свій магазин на сайті ROZETKA (перехід на ваш товарний асортимент).

Співробітник банку зв'яжеться з вами й організовує підписання додаткової угоди на зниження тарифу. Угоду можна підписати онлайн, з використанням ЕЦП або в паперовому вигляді.

В особистому кабінеті LiqPay ви можете:

  • отримувати виписки по рахунку;
  • уточнювати статус транзакцій;
  • проводити повні або часткові повернення;
  • підтверджувати списання коштів за двостадійними платежами.

Часткові й повні повернення проводяться натисканням «Повернення» в необхідній транзакції. Гроші повертаються на картку платника протягом 30 банківських днів. Утримана комісія повертається продавцю, якщо від дати оплати не пройшло 14 днів.

Ви можете призначати уповноважених осіб для роботи в сервісі LiqPay використовуючи матрицю повноважень. За замовчуванням, доступ надається тільки власнику рахунку. Щоб додати відповідальну/довірену особу:

  1. Авторизуйтесь в «Приват24 для бізнесу» і перейдіть в розділ «Налаштування» → «Матриця повноважень».
  2. Зі списку, що випадає виберіть організацію, для якої буде додано нову довірену особу, і натисніть кнопку «Вибрати».
  3. Перейдіть на вкладку «Довірені особи» і натисніть кнопку «Додати довірену особу».
  4. Внесіть дані нової довіреної особи, відзначте необхідні повноваження і натисніть «Продовжити».
  5. Перевірте внесену інформацію про довірену особу та її повноваження, після чого натисніть «Підписати». Якщо виявлена помилка, необхідно натиснути «Скасувати», повернутися на попередню сторінку і скоригувати дані.
  6. Введіть пароль для свого ключа ЕЦП і натисніть «Підтвердити».
  7. Натисніть «Ок» у діалоговому вікні, що підтверджує успішне завершення операції.

При успішному додаванні нової довіреної особи ви побачите відповідний запис на вкладці «Довірені особи».

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Иван
2021.09.10 08:45
С другими банками по интернет эквайрингу не работаете? Только Приват банк?
ROZETKA Маркетплейс
2021.09.13 08:27

Вы можете подключить интернет-эквайринг от ОщадБанк. Подробней здесь

Лилия
2021.08.27 02:20
Добрый день. Могу ли я присоединить интернет эквайринг при наличии р/с в отп банк , карту физ лица в Приват банк ?
ROZETKA Маркетплейс
2021.09.13 02:42

Добрый день, нет. Для подключения интернет-эквайринга от ПриватБанка необходимо иметь р/с в Приват Банке для ФЛП/юр.лица

Коментар залишений анонімно
2021.08.04 09:17
Доброго дня. Маю права Админа, але у мене в настройках в особистому кабінеті нема - налаштування платежів. Чому?
ROZETKA Маркетплейс
2021.08.06 02:05

Доброго дня. Для того, щоб були доступні “Налаштування платежів” вам необхідно підключити для вашого магазину спосіб оплати “Картою онлайн”.