Розберімо декілька «класичних» помилок, які трапляються при додаванні товарів на маркетплейс

ТОП помилок, які допускають продавці в інформації про товар

Опубліковано: 15.06.2020
Час на читання: 3 хвилини
Переглядів: 4535

Грамотно оформлена інформація про товар привертає увагу покупця, підвищує відсоток конверсії та пришвидшує процес модерації ваших товарів. «Ідеальна» сторінка товару повинна бути інформативною, чесною та зрозумілою для покупця. Для того, щоб оформити її правильно потрібно ознайомитися з вимогами до контенту та дотримуватися їх. Здавалося б це очевидні та прості речі, але як ми бачимо на практиці — часто продавці ці правила ігнорують.

Розберімо декілька «стандартних» помилок, які трапляються при додаванні нових товарів. Ознайомтесь та уникайте їх при підготовці вашого контенту, тому що такі товари не пройдуть модерацію та не будуть опубліковані на маркетплейсі.

Отож, розпочнемо:

1. Асортимент товару на фото

Класичний приклад, коли покупець на сторінці товару не розуміє який товар він придбає.

На сторінці товару має бути фотографія того товару, і в тому кольорі, який ви пропонуєте. Конкретно «1 в 1». Інакше ви вводите покупця в оману.

2. Наявність сторонньої інформації: посилання, надписи тощо

Часто зустрічається, коли інформація про товари переноситися з основного сайту інтернет-магазину без редагування, з усіма помилками, посиланнями на сторонні ресурси, рекламою та іншими «маркетинговими штучками». Для маркетплейсу це недопустимо.

3. Некоректна категорія товару

Якщо товар віднесений до неправильної категорії — це «засмічує» категорію невідповідними товарами та призводить до того, що товар гірше ранжується в результатах пошукової видачі на сайті.

4. Товари без фото або фотографії поганої якості

Фотографії повинні посилити намір покупця купити ваш товар, а не навпаки.

Фото товарів повинні бути якісними та відповідати реальному виду товару, в іншому випадку покупець навіть не подивиться в бік вашого товару.

5. Неінформативна назва товару

Не потрібно мудрувати та вигадувати велосипед. Подивіться, як ROZETKA формує назву для своїх товарів в потрібній категорії та зробіть так само.

6. Відсутність характеристик

Сторінка товару без характеристик є неінформативною. Дозвольте покупцеві отримати максимум корисної інформації про ваш товар та порівняти його з аналогічними товарами. Вкажіть для товару якомога більше характеристик, а особливо тих, що потрапляють в фільтри категорії. При цьому важливо розуміти — точні характеристики товару є його перевагою, а ось наявність помилкових характеристик може бути причиною повернення товару від покупця.

7. Дублювання товарних позицій

Часто продавці, у яких регулярно додається товар з різновидами (різний колір, розмір), мають проблему з тим, що в прайс-листі дублюються товари. У таких позицій абсолютно однакова назва або id, і це не дозволяє системі відрізнити товари. Всі позиції повинні бути унікальними, а значить не повинні повторюватися.

Дуже часто ми отримуємо звернення від вас з питаннями: «чому товару немає на перших сторінках пошуку», «чому так довго додається товар на сайт» або «чому мій товар "прихований"»?, а при детальному розгляді виявляється, що у ваших товарів:

  • вказані неправильні категорії;
  • неякісні фотографії;
  • недостатньо характеристик;
  • посилання на інші ресурси;
  • відсутність опису або він неінформативний/нечитабельний (не структурований текст, граматичні помилки тощо).

Шановні продавці, заповнення інформації про товар — це ваша зона відповідальності! Ми виступаємо лише модератором контенту, який ви хочете розмістити: перевіряємо інформацію про товари на відповідність нашим вимогам і виявляємо наявність помилок та невідповідностей.

Якщо ви будете недбало ставитися до контенту, ймовірність того, що із сотні представлених варіантів покупець вибере ваш — дуже мала. Або ж ваш товар і зовсім не буде опубліковано на маркетплейсі.

Робіть контент якісно!

Чи була інформація корисною?